Klacht POSTNL: GEEN aflevering

B.Jonkers

Het pakket is volgens de track & trace afgeleverd en ondertekend door de ontvanger. Wij hebben geen handtekening gezet, noch de buren. Er zit ook geen briefje in de bus waar het pakket dan wel afgeleverd zou moeten zijn. Klachtenservice van PostNL biedt GEEN oplossing, na 30min in de wachtrij te hebben gestaan.

PostNL moet de zaken eens op orde krijgen. Ze zijn niet voor niets slecht in het nieuws gekomen. Pakketten moeten op een nette manier afgeleverd worden! Dus NIET in de kliko of onder de auto..

Geachte heer, mevrouw Jonkers,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending afgeleverd zou zijn en dat er voor is getekend maar u heeft niets ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie inderdaad dat er getekend is voor de zending. U kunt het beste contact opnemen met de afzender voor deze zending. De afzender kan hier een onderzoek voor starten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Jurgen