Opgelost door POSTNL: Geen AH folder ontvangen

Moppie70

Helaas heb ik nu al 3 weken op rij geen AH folder ontvangen, die voorheen altijd trouw op zaterdag werd bezorgd. Ook als ik geen andere post had. Betreft week 5-6-7 2019. Postcoderegio 3904.

Ik zou het op prijs stellen de folder weer regulier op zaterdag te ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al drie weken op rij geen Albert Heijn folder heeft ontvangen op zaterdag. Ik begrijp dat u graag de folder weer wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is uw e-mailadres?
    - In welke weeknummers heeft u de folder niet ontvangen?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen en kunnen we deze informatie meenemen bij het melden van de klacht. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Email: moppie.vanham@gmail.com.
    Maar is dit een standaard bericht want in de klacht staan duidelijk de weken vermeld. Namelijk week 5-6-7 van 2019, bezorgdata 26-1, 2-2, 9-2.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. We vroegen nogmaals naar de weken, omdat dit week 7 is en de bezorging van zaterdag nog moet plaatsvinden, maar met de data erbij begrijp ik nu welke weken u precies bedoelde. Graag informeer ik u over de behandeling van uw klacht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek, maar u moet wel gaan merken dat er zo spoedig mogelijk weer bezorging van deze folder plaats zal vinden.