Opgelost door POSTNL: Geen AH folder ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349323
Gebruiker
Moppie70
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Helaas heb ik nu al 3 weken op rij geen AH folder ontvangen, die voorheen altijd trouw op zaterdag werd bezorgd. Ook als ik geen andere post had. Betreft week 5-6-7 2019. Postcoderegio 3904.

Gewenste oplossing

Ik zou het op prijs stellen de folder weer regulier op zaterdag te ontvangen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al drie weken op rij geen Albert Heijn folder heeft ontvangen op zaterdag. Ik begrijp dat u graag de folder weer wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?
    - In welke weeknummers heeft u de folder niet ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen en kunnen we deze informatie meenemen bij het melden van de klacht. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Moppie70
    Datum
    Email: moppie.vanham@gmail.com.
    Maar is dit een standaard bericht want in de klacht staan duidelijk de weken vermeld. Namelijk week 5-6-7 van 2019, bezorgdata 26-1, 2-2, 9-2.
  3. Auteur
    Moppie70
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. We vroegen nogmaals naar de weken, omdat dit week 7 is en de bezorging van zaterdag nog moet plaatsvinden, maar met de data erbij begrijp ik nu welke weken u precies bedoelde. Graag informeer ik u over de behandeling van uw klacht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek, maar u moet wel gaan merken dat er zo spoedig mogelijk weer bezorging van deze folder plaats zal vinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen