Klacht POSTNL: geen belangrijke post belastingdienst ontvangen, m.a.g. boete euro 396. als de post netjes / naar behoren had ik geen boete

Klachtnummer
# 133047
Gebruiker
Jans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

rampzalige gevolgen NIET CORRECTE postbezorging boete 396 euro ( belastingdienst ) ook mijn dagafschriften mis ik, zo'n stuk of 10. privacy op straat. ik ontvang post die niet voor mij bestemd is en breng het naar straatbewoners.

De oplossing

indien geen teruggave van onterechte boete belastingdienst ( na schrijven belastingdienst met uitleg) wil ik compensatie boete.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van der Tas,

    het is erg spijtig om te horen dat er zulke grote problemen zijn ontstaan door slechte postbezorging.

    Heeft u reeds de post ontvangen? Ik zou graag voor de zekerheid willen controleren door welk bedrijf de post is geleverd. De naam van het bezorgbedrijf staat op de enveloppe. Dit is mogelijk PostNL, Sandd of Royal Mail.

    Als PostNL op de enveloppe staat, maak ik hier graag een melding van. Daarvoor zou ik dan uw NAW gegevens, mail en telefoonnummer willen ontvangen.

    PostNL streeft erna om alle zendingen correct en op tijd te bezorger. Dit is echter geen garantie. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is helaas uitgesloten. Ik kan u daarom geen compensatie aanbieden.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen