Klacht POSTNL: geen bereidheid om te helpen bij zoekgeraakt pakket

Gebruiker1533335928

ik kreeg een pakket met twee tracktrace codes en stickers er op.
maar het pakket betrof niet mijn zending en ik kreeg dus het pakket van iemand anders mijn pakket sticker is dus ervan af gevallen tijdens het transport en op een ander pakket terecht gekomen.
de verkoper heeft mij alle informatie verstrekt en ik mag namens haar de zaak behandelen. ik bel, zegt de mevrouw van post, nee u mag dat niet doen want dat kan alleen de verkoper doen. Ik vraag, waarom ik niet? Nee dat kan niet ik niet doen regels zijn regels.
dus nu staat er ergens een pakket zonder etiket en ik weet exact wat er in zit en ik kan een foto laten zien maar ik krijg het niet want regels zijn regels terwijl een volmacht ook een regel is dat je namens iemand mag handelen......

het bedrijf moet van mij de informatie in ontvangst nemen over de inhoud van het pakket want die maakt het echt makkelijk om te vinden en het pakket zoeken voor mij

Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is dat u uw bestelde pakket niet heeft ontvangen en dat er iets mis is gegaan met de labels op het pakket. Wanneer er een pakket vermist is dan kan de alleen de afzender, die onze opdrachtgever is voor de verzending, een klacht bij ons indienen. U heeft een overeenkomst met de afzender.

Gebruiker1533335928