Klacht POSTNL: geen bereidheid om te helpen bij zoekgeraakt pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 484127
Gebruiker
Gebruiker1533335928
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik kreeg een pakket met twee tracktrace codes en stickers er op.
maar het pakket betrof niet mijn zending en ik kreeg dus het pakket van iemand anders mijn pakket sticker is dus ervan af gevallen tijdens het transport en op een ander pakket terecht gekomen.
de verkoper heeft mij alle informatie verstrekt en ik mag namens haar de zaak behandelen. ik bel, zegt de mevrouw van post, nee u mag dat niet doen want dat kan alleen de verkoper doen. Ik vraag, waarom ik niet? Nee dat kan niet ik niet doen regels zijn regels.
dus nu staat er ergens een pakket zonder etiket en ik weet exact wat er in zit en ik kan een foto laten zien maar ik krijg het niet want regels zijn regels terwijl een volmacht ook een regel is dat je namens iemand mag handelen......

De oplossing

het bedrijf moet van mij de informatie in ontvangst nemen over de inhoud van het pakket want die maakt het echt makkelijk om te vinden en het pakket zoeken voor mij

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is dat u uw bestelde pakket niet heeft ontvangen en dat er iets mis is gegaan met de labels op het pakket. Wanneer er een pakket vermist is dan kan de alleen de afzender, die onze opdrachtgever is voor de verzending, een klacht bij ons indienen. U heeft een overeenkomst met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533335928
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen