Klacht POSTNL: Geen bericht, kaart van pakket bezorging terwijl we niet thuis zijn.

Schijndel1982

Volgens mij heeft de bezorger een makkelijke verantwoordelijkheid. Pakket bezorgen, mits niet thuis en buren niet thuis een kaart in de bus en een volgende poging. Best raar om dan gebeld te worden door het ophaalpunt dat je op kort termijn jou pakketten op moet halen anders gaan ze weg. Blijkbaar te moeilijk voor de bezorger om zijn werk te doen?

Ik houd mijn pakketten in de gaten, ontbreekt er iets houd ik jullie verantwoordelijk. Vooral de schijn ophouden dat er geen klachten komen is absurd! Aub de bezorger uitleggen wat zijn verantwoordelijkheid is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig om te lezen dat uw zending niet in goede orde is ontvangen. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er precies gebeurd is. Ik wil graag met u mee kijken.

* De track & trace code van uw zending.