Klacht POSTNL: Geen bericht, kaart van pakket bezorging terwijl we niet thuis zijn.

Klachtnummer
# 418489
Gebruiker
Schijndel1982
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens mij heeft de bezorger een makkelijke verantwoordelijkheid. Pakket bezorgen, mits niet thuis en buren niet thuis een kaart in de bus en een volgende poging. Best raar om dan gebeld te worden door het ophaalpunt dat je op kort termijn jou pakketten op moet halen anders gaan ze weg. Blijkbaar te moeilijk voor de bezorger om zijn werk te doen?

De oplossing

Ik houd mijn pakketten in de gaten, ontbreekt er iets houd ik jullie verantwoordelijk. Vooral de schijn ophouden dat er geen klachten komen is absurd! Aub de bezorger uitleggen wat zijn verantwoordelijkheid is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te lezen dat uw zending niet in goede orde is ontvangen. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er precies gebeurd is. Ik wil graag met u mee kijken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De track & trace code van uw zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen