Klacht POSTNL: Geen bericht bij aankomst pakket uit USA

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 429699
Gebruiker
beppie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij krijgen regelmatig pakketten uit USA. Wij krijgen GEEN bericht in de brievenbus. Dus pakket wordt dan terug gestuurd en dat kost ons een hoop geld. Postnl zegt dat dit wel gebeurt, maar dat is NIET zo. We blijven in een impasse. Dit kan toch niet?

De oplossing

Dat het postnl het oplost!!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet ontvangen van kennisgevingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De door u meegezonden traceercode heb ik in onze systemen bekeken. Op dit moment zie ik dat er reeds door onze telefonische klantenservice een melding is gemaakt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
beppie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg aan de telefoon te horen dat het wordt doorgegeven, maar dat ik geen feedback krijg. Dus m.a.w. ik kan de t...... krijgen!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen