Klacht POSTNL: Geen bericht bij aankomst pakket uit USA

beppie

Wij krijgen regelmatig pakketten uit USA. Wij krijgen GEEN bericht in de brievenbus. Dus pakket wordt dan terug gestuurd en dat kost ons een hoop geld. Postnl zegt dat dit wel gebeurt, maar dat is NIET zo. We blijven in een impasse. Dit kan toch niet?

Dat het postnl het oplost!!!!!!!!!!!!

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet ontvangen van kennisgevingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De door u meegezonden traceercode heb ik in onze systemen bekeken. Op dit moment zie ik dat er reeds door onze telefonische klantenservice een melding is gemaakt.

beppie
Ik kreeg aan de telefoon te horen dat het wordt doorgegeven, maar dat ik geen feedback krijg. Dus m.a.w. ik kan de t...... krijgen!!!!