Klacht POSTNL: geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 353503
Gebruiker
shantal
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb mijn bestelling vandaag niet ontvangen waar is het . ..

Gewenste oplossing

klacht indienen. bode laat te wensen over en belt irritant aan . ik heb speciaal vrijgenomen voor mijn pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en dat de chauffeur bij het aanbieden van een ander pakket zich niet correct heeft gedragen bij het aanbellen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mail adres?

    -Wat is de Track & Trace code van het pakket dat u nog niet heeft ontvangen?

    -Wat is de Track & Trace code van het pakket waarbij de bezorger zich niet correct heeft gedragen? Kunt u omschrijven wat u precies bedoelt met irritant aanbellen? Werkt uw bel verder altijd naar behoren?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen