Klacht POSTNL: geen bestelling ontvangen

shantal

ik heb mijn bestelling vandaag niet ontvangen waar is het . ..

klacht indienen. bode laat te wensen over en belt irritant aan . ik heb speciaal vrijgenomen voor mijn pakket

Geachte heer, mevrouw,

Mijn excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en dat de chauffeur bij het aanbieden van een ander pakket zich niet correct heeft gedragen bij het aanbellen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mail adres?

-Wat is de Track & Trace code van het pakket dat u nog niet heeft ontvangen?

-Wat is de Track & Trace code van het pakket waarbij de bezorger zich niet correct heeft gedragen? Kunt u omschrijven wat u precies bedoelt met irritant aanbellen? Werkt uw bel verder altijd naar behoren?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.