Klacht POSTNL: Geen bevestigingsmail gehad.

Klachtnummer
# 479359
Gebruiker
Michelle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag een pakket ingeleverd bij zo een automaat en heb hiervan geen bevestigingsmail gehad.

De oplossing

De barcode is gescand, anders gaat het deurtje niet open dus ik wil gewoon een bevestiging van mijn verzonden pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    Logisch dat u duidelijkheid wilt over de zending. Wanneer u een pakket verstuurd via de automaat krijgt u later een mail in uw mail- of spambox. Ik raad u aan deze en de track & trace code in de gaten te houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen