Klacht POSTNL: Geen bezorger te bekennen. Slechte service.

Gebruiker1542143818

Ik zou gisteren een pakketje bezorgd krijgen. In de app stonden de bezorgtijden. Na de bezorgtijd was mijn pakket nog niet geleverd. Ik heb vervolgens gebeld met postnl om te vragen of mijn pakket alsnog geleverd zou worden. Er werd toen gemeld dat het pakket vandaag bezorgd zou worden tussen 12.00-13.30. Om 13.15 krijg ik opeens een melding dat ze mij gemist hebben. Ik zit gewoon thuis en de bel doet het. Geen briefje, niks. Er is helemaal geen bezorger geweest. Vervolgens bel ik weer met post nl, zij geven aan er niks mee te kunnen. Ze maken er een aantekening van. Nu wordt het pakket morgen bezorgd staat er. Ik ben er een beetje klaar mee. Zit voor de tweede dag thuis te wachten op een pakketje en bel gelijk daarna op maar er kan helemaal niks mee gedaan worden. Super slechte service. Ik heb zelfs voorgesteld om het op te halen bij een post nl punt maar de klantenservice kon geen contact krijgen met de bezorger.

Ik wil dat jullie dit oplossen en ik wil dat mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat deze zending niet bij u is bezorgd. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de bezorger inderdaad een scanfoutje heeft gemaakt en deze zending om 17.00 uur alsnog bij u heeft bezorgd. Fijn om te vernemen dat u de zending alsnog heeft ontvangen.