Klacht POSTNL: Geen bezorger te bekennen. Slechte service.
Details
Klacht
Ik zou gisteren een pakketje bezorgd krijgen. In de app stonden de bezorgtijden. Na de bezorgtijd was mijn pakket nog niet geleverd. Ik heb vervolgens gebeld met postnl om te vragen of mijn pakket alsnog geleverd zou worden. Er werd toen gemeld dat het pakket vandaag bezorgd zou worden tussen 12.00-13.30. Om 13.15 krijg ik opeens een melding dat ze mij gemist hebben. Ik zit gewoon thuis en de bel doet het. Geen briefje, niks. Er is helemaal geen bezorger geweest. Vervolgens bel ik weer met post nl, zij geven aan er niks mee te kunnen. Ze maken er een aantekening van. Nu wordt het pakket morgen bezorgd staat er. Ik ben er een beetje klaar mee. Zit voor de tweede dag thuis te wachten op een pakketje en bel gelijk daarna op maar er kan helemaal niks mee gedaan worden. Super slechte service. Ik heb zelfs voorgesteld om het op te halen bij een post nl punt maar de klantenservice kon geen contact krijgen met de bezorger.Gewenste oplossing
Ik wil dat jullie dit oplossen en ik wil dat mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.