Klacht POSTNL: geen bezorging aan huis terwijl ik wel thuis been.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348656
Gebruiker
bezorging
Datum
3 reacties

Details

Klacht

wederom geen aflevering aan huis. Bezorger gooit slecht ingevuld papiertje in brievenbus maar komt niet aan huis. Volgens mij vult hij/zij het al in de auto in.
Meegezonden de briefjes. Ik kan daar vanwege het ontbreken van info helemaal niets mee.

Gewenste oplossing

Pakketten alsnog bij mij thuis afleveren.

Bijlagen

Geboden oplossing
Postnl moet alsnog pakketten aan huis afleveren. Daar is voor betaald.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    bezorging
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    bezorging
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zendingen zijn bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u er niet blij mee bent dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Ik heb hiervoor ook een klacht ingediend. Daarnaast heb ik aangegeven dat de briefjes onduidelijk ingevuld waren. Ik zie dat uw zendingen op dit moment klaar liggen bij de PostNL locatie. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat uw zendingen nogmaals bij u thuis wordt aangeboden. Mocht u uw zendingen niet binnen 14 dagen ophalen, zullen ze retour gestuurd worden naar de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen