Klacht POSTNL: Geen bezorging door PostNL

Arrigo

Op 10 mei artikel gekocht bij VT wonen (euro 169,00), volgens sit Postnl. bezorging op 11 mei tussen 13.30 3n 16.30, hele middag thuis gebleven], om 16.30 nogmaals op de site gekeken, mededeling bezorging nu op 12 mei tussen 13.30 en 15.30. om 15.30 opnieuw de site geraadpleegd, pakket is bezorgd om 11.30!! niet dus!!, geen briefje geen pakket niets.
VTwonen klantenservice gebeld, 11 minuten in de wacht, een Heer alles uitgelegd, hij gaat op onderzoek. Pakket gaat retour afzender, reden is niet helemaal duidelijk, maar vermoed wordt dat het aflever adres onbekend is, hoe bedenk je het!
Ik hoef het pakket niet meer, vriendelijk verzocht mijn geld terug te storten.

Leveranciers beloven van alles, maar PostNL maakt dit niet waar!!
dus neem een andere bezorgdienst.

Geachte heer Veldman,

Ik begrijp uit uw klacht dat u zeer ontevreden bent over het feit dat uw pakket retour is gezonden.

Onze welgemeende excuses voor het retourneren van het pakket. Wanneer u graag wilt weten wat de precieze reden is van het retourneren, kunt u contact opnemen met de afzender. Nu zij het pakket retour hebben ontvangen kunnen zij de reden van retour lezen op het pakket.

Wanneer u graag wilt dat wij nog verder met u mee kijken naar deze zending en meer informatie geven, vraag ik u uw track&trace code mee te sturen.

Neeltje
    Klantenservice PostNL
    Arrigo
    Hier gaan we weer, leg de schuld bij een ander en ga niet in op de klacht!
    Ik heb 2 middagen thuis zitten wachten, omdat
    U mij melde dat PostNL het pakje zou bezorgen, vervolgens geeft u aan op Uw systeem dat het pakje is bezorgd, dit is in goed Nederlands LIEGEN. Er is niets bezorgd, sterker nog PostNL is niet eens in mijn buurt geweest. Vervolgens kreeg ik bericht van de afzender dat pakje retour is gezonden, met de medeling adres onbekend. 3SVQPK004357793 . Gewoon uw fouten toegeven Excus
    Geachte heer Veldman,

Ik begrijp uw frustratie volledig, hier zit natuurlijk niemand op te wachten. Ik begrijp dat er gedurende het contact met de afzender en onze klantenservice verwarring is ontstaan, mijn welgemeende excuses hiervoor.

Omdat het adres op het pakket onbekend of incompleet was is de zending op 11 Mei retour gestuurd naar de afzender. Hierna heeft deze zending de volgende dag op 12 Mei een afleverscan gekregen omdat het retour afgeleverd is bij de afzender. Deze afleverscan betekend dus niet dat het bij de geadresseerde is afgeleverd maar bij de afzender. De melding dat een pakket retour gaat is ook altijd te zien in track en trace.

Julian
    Klantenservice PostNL