Klacht POSTNL: geen bezorging en track en trace blijft staan op sorteercentrum

bombarie

staat op de track en trace bezorgmoment vrijdag 21-12-2018 19 -21.30 uur nu is het zaterdag 22-12-2018 en als ik nu op track en trace kijk staat nog steeds bezorgmoment vrijdag 21-12-2018 dus nu weet ik gewoon niet wanneer ik het krijg....dan druk je op kontakt maar ik zie nog steeds niet een telefoonnummer, het zou handig zijn van post.nl als ze de methode van coolblue zouden overnemen 15 minuut van te voren wordt je gebeld of een sms krijg je .

dat ze duidelijk heid geven je blijft er tenslotte voor thuis

Bijlagen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Mocht de zending, 5 werkdagen na verzenddatum nog niet zijn afgeleverd, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

bombarie
ze kunnen de track en trace niet bijwerken? staat nu nog steeds op levering 21 december en het is 28 december