Klacht POSTNL: geen bezorging en track en trace blijft staan op sorteercentrum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339942
Gebruiker
bombarie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

staat op de track en trace bezorgmoment vrijdag 21-12-2018 19 -21.30 uur nu is het zaterdag 22-12-2018 en als ik nu op track en trace kijk staat nog steeds bezorgmoment vrijdag 21-12-2018 dus nu weet ik gewoon niet wanneer ik het krijg....dan druk je op kontakt maar ik zie nog steeds niet een telefoonnummer, het zou handig zijn van post.nl als ze de methode van coolblue zouden overnemen 15 minuut van te voren wordt je gebeld of een sms krijg je .

De oplossing

dat ze duidelijk heid geven je blijft er tenslotte voor thuis

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

    Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

    Mocht de zending, 5 werkdagen na verzenddatum nog niet zijn afgeleverd, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL.

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bombarie
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze kunnen de track en trace niet bijwerken? staat nu nog steeds op levering 21 december en het is 28 december
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen