Opgelost door POSTNL: Geen bezorging met als leugen dat de bewonder niet thuis was

content Opgelost
Nicolaas

Vanochtend zou ik een pakket bezorge krijgen. Ben er voor thuis gebleven. Niets bezorgd. Zie in de status dat de bewoner niet thuis was aangetroffen. Een klinkklare leugen. Heb zelfs een camera systeem waar ik dat mee kan aantonen. Klantenservice gebeld. Zou de klacht deponeren en zorgen dat niet niet meer voor komt. Ze weten niet eens wie de bezorger is en kunnen niets doen om het pakket alsnog vandaag hier te krijgen. Ik baal ervan als professionele dienstverleners met dit soort goedkope leugens proberen weg te komen.

Fatsoenllijke afhandeling, bezorging alsnog vandaag en excuus van de bezorger.

Geachte heer, mevrouw,

Ik zie dat de klacht inmiddels al is besproken met de desbetreffende bezorger. Het zal dus niet weer moeten gebeuren, mijn excuses. Ik zie dat u het pakketje inmiddels ook al heeft opgehaald bij de locatie. Ik ben blij dat het voor nu is opgelost. Mocht er toch weer wat gebeuren, schroom dan niet om weer een bericht te sturen.

Nicolaas