Klacht POSTNL: Geen bezorging niet nakomen van afspraken en afschuiven op anderen van de back-office.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459531
Gebruiker
Constant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Aangetekend schrijven naar Filipijnen gestuurd op 8 mei 2020. Zou bijnnen 11 werkdagen bezorgd worden. Is nog niet bezorgd. Contact gezocht met klachtenlijn post nl. Van het kastje naar de muur gestuurd. Wel beloven dat ze terugbellen maar ook die afspraak komen ze niet na. Spijt van gebruik te maken van diensten van post.nl.

Gewenste oplossing

Post direct bezorgen bij geadresseerde of naar afzender. Tevens vergoeding van de vervolgschade
Geboden oplossing
Er is tot op heden geen oplossing gegeven. Telkens zijn jullie er “druk” mee bezig. Wij blijven met het probleem zitten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dit duurt inderdaad wel erg lang. Ik zie in ons systeem dat er al een onderzoek naar deze zending loopt. Zodra onze onderzoeksafdeling een update van dit onderzoek heeft zullen ze contact met u opnemen. Het is erg druk bij onze onderzoeksafdeling, waardoor dit allemaal wat langer duurt. Zij doen hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen