Opgelost door POSTNL: Geen bezorging Pakket Post NL
Details
Klacht
Mijn klacht isdat ik p 26 movemner 2020 een product heb gekocht dat uit Engeland moet komen ik kreeg netjes een track & trace nummer van royal post en kon de zending netjes volgen naar nederland waar het op 05-12-2020 om 14:56 uur Item ontvangen Nederland en om 14:57 uur
Item heeft het overzeese International Processing Center verlaten
Nederland vanaf deze tijd kan ik het pakje niet meer traseren bij Post NL ik heb al merdere keren contact gehad met post nl daar heb ik van gehoord dat het in NL is en dat het door de douane is gegaan er is ook een onderzoek gestart daar heb ik een mail van gehad dat het is gestart inmiddels 3 weken verder heb ik nog steeds niets van het pakketje gehoord inmiddels weer contact gehad met de klanten service die kunnen eigenlijk alleen maar een notitie maken voor de onderzoek afdeling dus nul op het recest ik wacht nu al 5 weken op mijn pakketje wat nogal van waarde is en wordt gewoon niet geholpen.
Gewenste oplossing
ik wil dat ze mijn pakket vinden en bezorgen het is inmiddels ook gewoon in NL zo niet wil ik dat Post NL voor de kosten opdraaid.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.