Opgelost door POSTNL: Geen bezorging Pakket Post NL

sad Opgelost
Marco van der Stokker

Mijn klacht is

dat ik p 26 movemner 2020 een product heb gekocht dat uit Engeland moet komen ik kreeg netjes een track & trace nummer van royal post en kon de zending netjes volgen naar nederland waar het op 05-12-2020 om 14:56 uur Item ontvangen Nederland en om 14:57 uur
Item heeft het overzeese International Processing Center verlaten
Nederland vanaf deze tijd kan ik het pakje niet meer traseren bij Post NL ik heb al merdere keren contact gehad met post nl daar heb ik van gehoord dat het in NL is en dat het door de douane is gegaan er is ook een onderzoek gestart daar heb ik een mail van gehad dat het is gestart inmiddels 3 weken verder heb ik nog steeds niets van het pakketje gehoord inmiddels weer contact gehad met de klanten service die kunnen eigenlijk alleen maar een notitie maken voor de onderzoek afdeling dus nul op het recest ik wacht nu al 5 weken op mijn pakketje wat nogal van waarde is en wordt gewoon niet geholpen.

ik wil dat ze mijn pakket vinden en bezorgen het is inmiddels ook gewoon in NL zo niet wil ik dat Post NL voor de kosten opdraaid.
Het pakje is als nog bezorgd dat had dus eigenlijk 4 weken gelden moeten zijn, er is vervolgens nog geen excuus en al helemaal geen aktie voor de gemiste inkomsten door dat dat apparaat niet was bezorgd en de bedrijfsvoering er van in het niks liep. blijkbaar moet je bij POST NL maar genoegen nemen met dat het alsnog is aangeboden aan de deur. Bizar slecht.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is op het moment erg druk met zendingen uit het buitenland, deze doen er dan ook veel langer over dan gewoonlijk. Mijn excuus voor de ontstane vertraging. Ik zie dat u uw zending onlangs in handen heeft gekregen. Ik zal uw melding dan ook sluiten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice