Klacht POSTNL: Geen bezorging pakket

Miepkraak

Vandaag zou ik 'n pakket geleverd krijgen tussen 15.00 -19.00 uur. Hele tijd voor niks gewacht, geen bezorger. Nadat ik nogmaals gekeken heb op track&trace blijkt er ineesn te staan dat de 1e afleverpoging niet is gelukt. Erg knap als er niet eens aangebeld wordt. Dit is overigens niet de 1e keer, sinds we 'n andere pakketbezorger hebben gekregen is het niks dan ellende. Of er wordt gewoon niet aangebeld en dus ook geen kaartje in de bus gedaan, of zaken worden bij buren afgegeven die 20 deuren verderop wonen terwijl er duidelijk staat dat enkel op huisadres geleverd mag worden. Pakketbezorger blijft bij aanspreken hierop beweren dat hij dit gewoon mag doen. Als je hierover 'n klacht indient word je afgepoeierd met de mededeling dat er " enkel huisadres" op moet staan. Slechte service en mooi dat ik nu zonder Kerstkado zit. Niet dat er iemand van Postnl hier ook maar 'n beetje minder van zal slapen.

Tja, zou fijn zijn als de bezorger eindelijk wordt aangesroken en deze toestanden stoppen. Zou nog fijner zijn als ik m'n pakket nu had.

Geachte mevrouw Kraak,Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de 1e bezorgpoging en ook geen briefje heeft achtergelaten. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat het niet gelukt is om u telefonisch te bereiken informeer ik u op deze wijze.In mijn systeem kan ik zien dat u deze melding ook bij ons via de website heeft doorgegeven. Uw melding is intern doorgesproken met de bezorger. Ik ga er dan ook vanuit dat dit in de toekomst niet nogmaals voorkomt. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tineke
    Miepkraak
    Geen problemen meer ondervonden.
    Miepkraak
    Afgelopen week weer raak: postbode is te lui om tot bij mij aan de deur te komen en geeft pakket weer af aan de buren. Dit terwijl ik gewoon thuis op de bank lekker tv zat te kijken. Buurman gaf aan dat de postbezorger zei "alle deuren gehad te hebben en niemand was thuis". Tuurlijk! Wat 'n waardeloos bedrijf is het toch.