Klacht POSTNL: geen bezorging van pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422397
Gebruiker
TFJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket is nu al 14 dagen zoek. er is gen ENKELE medewerking om actie hierop te ondernemen.
blijkbaar zijn ze het 'kwijt' geraakt en leggen het probleem gewoon bij de afzender neer.

De oplossing

het pakket opzoeken en alsnog bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is het niet duidelijk waar uw pakket zich bevindt. Omdat de afzender ervoor heeft gekozen om een zending te versturen zonder aanvullende diensten zoals een verzekering tegen schade en/of vermissing is er geen verder onderzoek mogelijk. De afzender kan wel contact met ons opnemen om de verzendkosten vergoed te krijgen, omdat de Track & Trace niet naar behoren gewerkt heeft. Deze kan de afzender dan weer aan u terugbetalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TFJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Pakket werd gewoon in de bus gestopt zonder verder melding
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen