Klacht POSTNL: geen bezorging van pakket

TFJ

pakket is nu al 14 dagen zoek. er is gen ENKELE medewerking om actie hierop te ondernemen.
blijkbaar zijn ze het 'kwijt' geraakt en leggen het probleem gewoon bij de afzender neer.

het pakket opzoeken en alsnog bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is het niet duidelijk waar uw pakket zich bevindt. Omdat de afzender ervoor heeft gekozen om een zending te versturen zonder aanvullende diensten zoals een verzekering tegen schade en/of vermissing is er geen verder onderzoek mogelijk. De afzender kan wel contact met ons opnemen om de verzendkosten vergoed te krijgen, omdat de Track & Trace niet naar behoren gewerkt heeft. Deze kan de afzender dan weer aan u terugbetalen.

TFJ
Geen. Pakket werd gewoon in de bus gestopt zonder verder melding