Klacht POSTNL: Geen bezorging van pakketten

Postbezorgniet

Ik heb ondertussen drie pakketten waarvoor ik betaald heb dat zij thuis bezorgd worden. Ik heb echter nog nooit een bezorger gezien laat staan een briefje in de bus gehad. Laatste kan ook niet want dan moet je langskomen en dat geberud niet.

Ik heb betaald voor thuislevering dus ook thuis leveren! Niet weer de standaard reactie we hebben u pakket gevonden en u kunt het ophalen bij.....

Geachte heer/mevrouw Streutker

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u heeft moeten wachten op uw pakketten. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik begrijp dat u 3 zendingen verwachtte maar nog niet had ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u dit als erg vervelend heeft ervaren en bied u hier mijn oprechte excuses voor aan.

Dankzij het meesturen van de 3S-codes zie ik dat zendingen 3SBSIS131636053 en 3SKABA982956089 op 5-9 om 20:24 zijn bezorgd op uw adres. Zending 3STBVE6949432 heeft u op 31-8 van een PostNL-locatie gehaald.

Ik begrijp dat u voor deze laatste zending nooit een kennisgeving in uw bus heeft ontvangen. Als dit inderdaad het geval is dan ontvang ik hier graag een bevestiging van zodat er een klacht voor kan worden ingediend.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Nathan
    PostNL