Klacht POSTNL: Geen bezorging van post

Sylvia1984

We ontvangen al 11 dagen geen post
Heb even. Een rondje door de flat gemaakt de mensen die een post.nl app hebben..hebben gewoon het zelfde probleem
Heb contact gezocht via fb 1 reactie nu reageren ze gewoon niet meer
Heb gebeld ma 25 min aan inde wacht ja het spijt me maar het probleem ligt bij het depot doei
Ze hebben zelfs post uit de app gehaald je kon snachts zien wat er kwam en smorgen opeens een kruis

Ik wil mijn post en wil ook een gesprek met een verantwoordelijke van post .nl

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u al 11 dagen geen post heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich hier zorgen over maakt. Dagelijks bezorgt PostNL circa zeven miljoen briefpostzendingen waarvan gelukkig maar zelden echt iets zoekraakt, maar helaas is de verwachting dat uw zendingen niet meer aankomen. Omdat de post zonder barcode is verzonden, kan de status van de zendingen nooit achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar briefpost op te starten, ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven.

Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager in de regio van het afleveradres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie wordt met de betreffende medewerkers besproken zodat met extra aandacht naar de postbezorging op dat adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere terugkoppeling op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij actie. Als wij uw zendingen toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard gaan bezorgen.