Klacht POSTNL: Geen bezorging van post

roeldozeman

Ik heb een webshop en wordt met de regelmaat van de klok geconfronteerd met niet bezorgde brievenbuspost maar ook met brievenbuspakketpost ( met track en trace)
Dit kost mij maandelijks tussen de 50 en 100 euro !

Al geruime tijd geleden ben ik maar opgehouden om te klagen bij POST NL want het heeft totaal geen zin !. Weg= Weg.
Er wordt dan wel geadviseerd om alles per aangetekende pakketpost te verzenden maar beseft men wel dat de consument dan massaal afhaakt ?

Je betaalt voor een service die niet correct wordt uitgevoerd maar die ons als webshophouders ook nog een extra geld kost want je wilt je klanten toch graag tevreden houden.
Mijn voorbeelden zijn legio en ik word er MOEDELOOS van !

Post NL heeft dan ook het brievenbuspakketje wel ingevoerd maar..........welk bewijs kan ik aanvoeren dat iets niet bezorgd is terwijl het wel via track en trace bezorgd is.

Een HOPELOOS BEDRIJF !

ik wil maar 1 ding: dat men doet waar men voor betaald wordt nl. correct bezorgen !

Geachte heer Dozeman,Hartelijk dank voor uw melding. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is wanneer door u verzonden postzendingen en brievenbuspakjes met barcode, niet aankomen bij de geadresseerden. Allereerst bied ik u hiervoor mijn excuses aan. Graag wil ik hierop reageren.Aan de hand van uw adresgegevens heb ik gezien dat u zowel zakelijk als particulier diverse meldingen bij ons heeft gemaakt. Graag verneem ik van u of de betreffende zendingen als zakelijke klant heeft verzonden. In dat geval adviseer ik u namelijk contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice via telefoonnummer 088 8686868 of via http://www.postnl.nl/klantenservice/ Mocht u de zendingen als particulier hebben aangeboden ontvang ik graag van u eventuele barcodes, verzenddata en adresgegevens van de geadresseerde(n) waar uw zending niet is aangekomen. Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Tamar