Klacht POSTNL: geen bezorging

Kayleigh van Koot

Ik zou zeer graag een klacht willen indienen over Post nl pakket bezorg service ,
Wij zouden een verzonden pakket ontvangen van een particulier die ons een pakket je had toe gezonden met daarbij het bonnetje van de track en trace code ,
Wij hebben dit pakket niet ontvangen omdat er een fout werd gemaakt met 3 cijfer 105 zou toegevoegd moeten worden wij hebben van te voren gebeld met deze fout en werden gewoon weg afgescheept met daar doen wij niks mee.
Overigens was de buitenlandse mevrouw niet te verstaan en werd mij dus uit gelegd dat de afzender zou moeten bellen deze persoon heeft gebeld en werd afscheept met het antwoord ‘’ wij kunnen er niet vanuit gaan dat u het heeft verzonden’’ na een lange dag wachten en briefjes op gehangen te hebben werd ons pakket retour gezonden naar de afzender en hebben wij dus niks ontvangen en dus ook geen zekerheid of wij het geld weder terug ontvangen .
Ik ben zeer ontdaan en wil ook graag melden dat dit de 5 de keer is dat ik een klacht in stuur over soort gelijke stukken die niet ontvangen worden of niet de moeite word gedaan om naar binnen te komen .

Mijn geld of mijn pakket.

Geachte heer, mevrouw van Koot,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de bezorging van pakketten op uw adres. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat het pakket retour is gestuurd omdat het adres onbekend zou zijn. Kunt u uitleggen wat u precies bedoelt met: “omdat er een fout werd gemaakt met 3 cijfer 105 zou toegevoegd moeten worden”? Indien er gegevens ontbreken in de adressering kunnen wij hierin inderdaad geen aanpassingen meer doen. De verzender heeft het pakket inmiddels retour ontvangen en kan ervoor zorgen dat u alsnog uw pakket ontvangt of uw geld voor de zending terug krijgt.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Tamar