Klacht POSTNL: Geen bezorging

Gompie

Wel thuis briefje met we troffen u niet thuis in de brievenbusđŸ€”.
Pakketjes al geopend in de brievenbusđŸ˜±.
Brieven die wel heeeeeel lang wegblijven.

Dat dit een keer wordt opgelost. Lijkt of ze te lui zijn om naar de voordeur te lopen. Ook in het buitengebied goede bezorging. Postzegels zijn duur genoeg

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten en poststukken niet goed verloopt. U geeft aan dat u thuis was en toch een niet thuis briefje kreeg. Verder geeft u aan dat pakketjes geopend in de brievenus terecht zijn gekomen en dat poststukken lang wegblijven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de bezorging op uw adres te verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Werkt uw deurbel goed? Dit moet ik bij de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achtergelaten.

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket waarvoor u een briefje in de brievenbus vond?

- Wat zijn de Track & Trace-codes van de geopende pakketjes en is er schade aan de zendingen?

- Van welke afzenders mist u post of van welke afzenders heeft u post met vertraging ontvangen? Wat zijn de verzenddata van deze poststukken? Indien het gaat om vertraagde post, op welke datum heeft u de zending(en) ontvangen?

- Wat is uw e-mailadres?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren