Klacht POSTNL: Geen bezorging

Klachtnummer
# 497088
Gebruiker
Gompie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wel thuis briefje met we troffen u niet thuis in de brievenbusđŸ€”.
Pakketjes al geopend in de brievenbusđŸ˜±.
Brieven die wel heeeeeel lang wegblijven.

De oplossing

Dat dit een keer wordt opgelost. Lijkt of ze te lui zijn om naar de voordeur te lopen. Ook in het buitengebied goede bezorging. Postzegels zijn duur genoeg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten en poststukken niet goed verloopt. U geeft aan dat u thuis was en toch een niet thuis briefje kreeg. Verder geeft u aan dat pakketjes geopend in de brievenus terecht zijn gekomen en dat poststukken lang wegblijven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag een melding maken om de bezorging op uw adres te verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Werkt uw deurbel goed? Dit moet ik bij de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achtergelaten.

    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket waarvoor u een briefje in de brievenbus vond?

    - Wat zijn de Track & Trace-codes van de geopende pakketjes en is er schade aan de zendingen?

    - Van welke afzenders mist u post of van welke afzenders heeft u post met vertraging ontvangen? Wat zijn de verzenddata van deze poststukken? Indien het gaat om vertraagde post, op welke datum heeft u de zending(en) ontvangen?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen