Opgelost door POSTNL: Geen bezorging

Rosbief

Vandaag hele middagdag thuis geweest wachtend op een postbezorger van PostNL, deze zou een pakketje moeten afleveren, daags ervoor ook al niet geweest. Waardeloze service. Je krijgt een melding dat tussen 13:00 en 17:00 uur een bezorger langs kan komen, je blijft thuis en vervolgens komt meneer/ mevrouw niet!

Geachte Rossie Rosbief,Hartelijk dank voor uw reactie Helaas heeft u de klacht compleet pagina niet volledig ingevuld en kan ik alleen maar een algemeen antwoord geven daar ik geen scans kan bekijken.Met wat u omschrijft heb ik het vermoeden dat de zending nog niet daadwerkelijk bij ons is aangeleverd.Heeft u de statusbalk van de beoogde zending ook bekeken?
    Wanneer daar namelijk vermeld staat : "zending wordt voorbereid" , hebben wij de zending nog niet van de afzender mogen ontvangen.De afzender heeft deze dan alleen elektronisch bij ons voor aangekondigd maar nog niet daadwerkelijk in ons sorteerproces overhandigd.Zonder barcode blijft het voor mij giswerk.In de veronderstelling u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice Wel kan ik aangeven dat we er naar streven deze tijd zo veel mogelijk aan te houden. Echter zijn er soms redenen waarom
    Rosbief
    Ondertussen zijn mijn gegevens aangepast, gaarne alsnog op de klacht reageren. PS de bezorger is rond 18:00 uur (etenstijd) langsgeweest, zeer grof en kortaf was hij.
    Geachte Rossie Rosbief,Helaas heb ik bij uw reactie geen gegevens ontvangen.
    Daarom wil ik u vragen deze op de klacht compleet pagina te plaatsen, zodat ik één en ander voor u kan nakijken.Met vriendelijke groet,
    Iteke
    Dhr. J.E. Hollander
    Damhertstraat 48
    7315 GD Apeldoorn
    3S nummer 3SBODA1536945
    Nog meer gegevens nodig?
    Geachte heer Hollander,Deze zending zou volgens onze gegevens 26 september 2012 om 17:18 zijn afgeleverd en er is een handtekening voor ontvangst geplaatst.De tijden in mijn pakket zijn een indicatie. De daadwerkelijke aanbieding van een pakket is afhankelijk van verschillende omstandigheden.Zo kan onder andere het weer, verkeer en de hoeveelheid adressen voor u, invloed hebben op de daadwerkelijke aflevertijd.Ik heb een registratie van uw onvrede in onze systemen aangemaakt. Elke melding wordt meegenomen in het verbeteringsproces van onze services. In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Rosbief
    Klacht afgehandeld? gedeeltelijk, zal altijd wel ja nee spelletje zijn. Afgeleverd Ja. Maar uren later dan beloofd! Halve dag voor niets thuis gezeten. En waarvoor? Datgene wat in het pakketje zat bleek het niet eens te doen en is reeds retour gezonden. Maar dat is een ander probleem en niet dat van POSTNL.