Klacht POSTNL: geen brief ontvangen om parket op te halen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 271407
Gebruiker
geen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

er zijn 2 parket van china naar Mijn opstuurd, heb ik 2 maanden verwacht, maar de parket zijn weer terug naar china zonder brief naar mijn sturen om parket op te halen.

barcode is :3SPAMS8977681 en 3SPAMS8977195

De oplossing

Graag wil ik verzender kost vergoeden voor 500euro , want afzender moet 2 keer betalen voor de parket, en china Post wil geen vergoeding betalen, want de schild is van post nl.

2 reacties

  1. Auteur
    geen
    Datum
    geen reactive van postnl ontvangen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Wang,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat beide pakketten terug naar de afzender zijn gestuurd. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik zie dat u al contact met ons heeft gehad over deze pakketten. Er is een klacht ingediend omdat er geen briefje is achter gelaten. U mag er
    dan ook van uitgaan dat dit niet meer zal gebeuren.

    U kunt beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Yoeri
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geen
Datum
Uiteindelijke oplossing
postnl moet contact nemen met china post , en geef oplossing. Afsend heft al contact genomenen met China post, China post zou zoeken de waarheid van de problem.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?