Klacht POSTNL: Geen brief ontvangen

Ingebuitendam

Wij ontvingen een formulier om porto te betalen alleen hebben wij geen brief ontvangen.
Dit formulier heb ik vorige week ook reeds ingevuld maar geen reactie van u ontvangen.
Graag hoor ik van u.

Kwijtschelding 2,19 en doorgeven waar wij de post van hebben gemist. Die hebben wij niet ontvangen.

Geachte mevrouw Buitendam,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar het bijbehorende poststuk niet. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor dit voorval.

Op www.postnl.nl/betalen kunt u het betreffende poststuk bekijken waar de portokaart mee te maken heeft. Omdat u de ontvanger was van het poststuk, hoeft u de portokosten niet te betalen. Mocht u nog in bezit zijn van de portokaart, dan kunt u deze terugsturen naar PostNL. Zou u hiervoor de sticker met uw adresgegevens erop willen verwijderen? Als u op de kaart noteert 'Afgeboekt i.o.m. Klantenservice' en in een PostNL brievenbus doet, dan handelen wij het verder voor u af.

Raf