Klacht POSTNL: Geen brief ontvangen

Klachtnummer
# 165812
Gebruiker
Ingebuitendam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij ontvingen een formulier om porto te betalen alleen hebben wij geen brief ontvangen.
Dit formulier heb ik vorige week ook reeds ingevuld maar geen reactie van u ontvangen.
Graag hoor ik van u.

De oplossing

Kwijtschelding 2,19 en doorgeven waar wij de post van hebben gemist. Die hebben wij niet ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Buitendam,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar het bijbehorende poststuk niet. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor dit voorval.

    Op www.postnl.nl/betalen kunt u het betreffende poststuk bekijken waar de portokaart mee te maken heeft. Omdat u de ontvanger was van het poststuk, hoeft u de portokosten niet te betalen. Mocht u nog in bezit zijn van de portokaart, dan kunt u deze terugsturen naar PostNL. Zou u hiervoor de sticker met uw adresgegevens erop willen verwijderen? Als u op de kaart noteert 'Afgeboekt i.o.m. Klantenservice' en in een PostNL brievenbus doet, dan handelen wij het verder voor u af.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen