Klacht POSTNL: Geen briefje ontvangen.

Sel96

Pakketje is bezorgd bij de "buren". Ik heb geen briefje in mijn ostvak ontvangen welk huisnummer, mijn pakket ligt.

Deze voortaan digitaal melden of een briefje in de brievenbus doen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat uw pakket bij de buren is afgeleverd, maar er is geen briefje achtergelaten en ook digitaal is niet zichtbaar waar het pakket afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt kan ik ook niet zien waar het pakket afgeleverd is. Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u inmiddels kunnen achterhalen bij welke buren het pakket geleverd is?

- Wat is uw e-mailadres?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren