Klacht POSTNL: Geen briefjes meer in de bus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577595
Gebruiker
Dion Van santen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik vind het helemaal waardeloos dat er geen briefjes in de bus gedaan worden als ik niet thuis ben ik gebruik eigenlijk helemaal geen email

Gewenste oplossing

De briefjes moeten weer terug komen
Geboden oplossing
Er is geen oplossing breng de papieren kaartjes terug het is schijt irritant die kut email waar ik nu speciaal moet gaan kijken of ik nog een pakket ergens moet halen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen kennisgeving in uw brievenbus heeft gekregen met vervolgstappen voor uw zending nadat de bezorger u heeft gemist. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover duidelijkheid wilt en graag geef ik uitleg. Naar aanleiding van uw vraag heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie via dit bericht.

    Papieren kennisgevingen worden niet meer uitgereikt aan geadresseerden die een PostNL-account of bij ons bekend actief e-mailadres hebben. Notificaties worden digitaal verstrekt, hiervoor is onder andere gekozen vanuit vanuit milieuoverweging en het feit dat steeds vaker online informatie gezocht wordt. Mocht u geen gebruik maken van de PostNL App of is uw email adres bij ons niet actief, dan hoort u een papieren kennisgeving te ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen