Klacht POSTNL: Geen Brievenbus post

happy Niet opgelost
Olo

Via de PostNL app werd aangekondigd dat ik op 7 december 5 poststukken moest ontvangen.
De screenshots heb ik ter beschikking.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Ik zou dit graag opgelost zien en/of maatregelen door PostNL als de bezorger een steek heeft laten vallen.
Op 7 december was het ontstellend naar weer met heel veel regen. Dat zou dus een reden kunnen zijn.
Maar dan verwacht je een dag later de bezorging, Toch?

Mijn post bezorgd krijgen.

Bijlagen

Olo
    Waar blijft het antwoord van PostNL?
    Trouwens, nog belangrijker, waar blijft mijn post?
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de betreffende poststukken nog niet bij u bezorgd zijn. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de poststukken nog niet bij u zijn aangekomen heb ik een klacht voor u aangemaakt. De betreffende poststukken zijn niet te traceren, maar naar aanleiding van deze klacht zal onderzocht worden of dit vaker voorkomt in hetzelfde postcodegebied en kunnen er indien nodig passende maatregelen getroffen worden. Ook zal dit met de verantwoordelijke medewerkers besproken worden. Deze klacht wordt verder intern afgehandeld, u krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat de bezorging op uw adres vanaf nu weer goed zal verlopen.

Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen. Wellicht kunt u in de tussentijd alvast contact opnemen met de afzender om u een nieuw poststuk toe te sturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René

Olo
Als je post niet wordt bezorgd heeft het weinig zin om de, overigens deels onbekende, afzenders te benaderen. Mijn advies iedereen overstappen op email en SANDD. Voor pakketten DHL, UPS enz. PostNL gewoon mijden.