Klacht POSTNL: Geen Brievenbus post

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 284788
Gebruiker
Olo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via de PostNL app werd aangekondigd dat ik op 7 december 5 poststukken moest ontvangen.
De screenshots heb ik ter beschikking.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Ik zou dit graag opgelost zien en/of maatregelen door PostNL als de bezorger een steek heeft laten vallen.
Op 7 december was het ontstellend naar weer met heel veel regen. Dat zou dus een reden kunnen zijn.
Maar dan verwacht je een dag later de bezorging, Toch?

De oplossing

Mijn post bezorgd krijgen.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Olo
    Datum
    Waar blijft het antwoord van PostNL?
    Trouwens, nog belangrijker, waar blijft mijn post?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de betreffende poststukken nog niet bij u bezorgd zijn. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat de poststukken nog niet bij u zijn aangekomen heb ik een klacht voor u aangemaakt. De betreffende poststukken zijn niet te traceren, maar naar aanleiding van deze klacht zal onderzocht worden of dit vaker voorkomt in hetzelfde postcodegebied en kunnen er indien nodig passende maatregelen getroffen worden. Ook zal dit met de verantwoordelijke medewerkers besproken worden. Deze klacht wordt verder intern afgehandeld, u krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat de bezorging op uw adres vanaf nu weer goed zal verlopen.

    Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen. Wellicht kunt u in de tussentijd alvast contact opnemen met de afzender om u een nieuw poststuk toe te sturen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Olo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als je post niet wordt bezorgd heeft het weinig zin om de, overigens deels onbekende, afzenders te benaderen. Mijn advies iedereen overstappen op email en SANDD. Voor pakketten DHL, UPS enz. PostNL gewoon mijden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen