Opgelost door POSTNL: Geen code gekregen voor het ophalen van mijn pakket!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 646037
Gebruiker
Sheila
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket klaarliggen in een pakket en briefautomaat. De track en trace code geeft aan dat het klaar ligt en kan worden afgehaald maar dat moet dan met een code en die ik heb niet gekregen. Er word ook niet gereageerd op mijn mails. Ik wil mijn pakket graag hebben.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket graag hebben!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u geen code van uw zending heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat uw case al is behandeld bij een ander kanaal. U heeft uw zending inmiddels afgehaald.

    Ik vertrouw erop dat het gesprek met mijn collega naar uw tevredenheid is verlopen en wens u een prettige dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen