Opgelost door POSTNL: Geen communicatie PostNL

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332346
Gebruiker
Floris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Viavia erachter komen dat pakket al ruim week in nl is, maar geen berichtje van PostNL dat er evt extra kosten aan verbonden zijn. Op eigen hand maar BVA ingevuld, maar tot op heden geen communicatie van PostNL.

BVA website mag ook enige verbetering in aangebracht worden wat betreft inladen bijlagen / omschrijven wat er verwacht wordt van de leek

De oplossing

Zsm oplossen / pakket vrijgeven / leveren met evt bij te betalen kosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket vanuit het buitenland. Deze zou al in Nederland zijn, maar u heeft hier nog niets van vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u graag snel uw pakket wilt ontvangen. Het pakket is op 5 november in Nederland aangekomen. Wij hebben uw pakket overgedragen aan de douane, die nu bekijkt of uw zending geïmporteerd mag worden. Dat is nodig omdat uw zending afkomstig is van buiten de Europese Unie. U krijgt binnen 30 dagen per brief bericht over of uw pakket bij u mag worden bezorgd.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Floris
Datum
Uiteindelijke oplossing
pakket reeds geleverd, track en trace blijft op zwart ...
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen