Opgelost door POSTNL: Geen communicatie PostNL

content Opgelost
Floris

Viavia erachter komen dat pakket al ruim week in nl is, maar geen berichtje van PostNL dat er evt extra kosten aan verbonden zijn. Op eigen hand maar BVA ingevuld, maar tot op heden geen communicatie van PostNL.

BVA website mag ook enige verbetering in aangebracht worden wat betreft inladen bijlagen / omschrijven wat er verwacht wordt van de leek

Zsm oplossen / pakket vrijgeven / leveren met evt bij te betalen kosten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket vanuit het buitenland. Deze zou al in Nederland zijn, maar u heeft hier nog niets van vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u graag snel uw pakket wilt ontvangen. Het pakket is op 5 november in Nederland aangekomen. Wij hebben uw pakket overgedragen aan de douane, die nu bekijkt of uw zending geïmporteerd mag worden. Dat is nodig omdat uw zending afkomstig is van buiten de Europese Unie. U krijgt binnen 30 dagen per brief bericht over of uw pakket bij u mag worden bezorgd.

Floris
pakket reeds geleverd, track en trace blijft op zwart ...