Klacht POSTNL: Geen contact krijgen of kunnen vinden over mijn pakket die licht in NLAMSA.

Klachtnummer
# 643754
Gebruiker
Dieks van Triest
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Postnl,

Mijn pakket licht al een tijd in jullie sorteer centrum AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.

Mijn eerste klacht is waarom is het zo enorm lastig om contact te maken met jullie ? en dit sorteer bedrijf? Het probleem is namelijk letterlijk een spatie in mijn adres.
Daarnaast klopt de post code en is dat genoeg lijkt mij.

Ik hoop dat jullie mij snel een reactie geven hier of op mijn mail.
Groeten Dieks van Triest.

Gewenste oplossing

Gebeld of gemaild worden, zodat ik hun het goede adres kan geven, of horen wat er anders mis is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik hierop.

    Ik heb telefonisch contact met u gehad en aangegeven dat uw pakket weer retour is gestuurd in verband met het niet afhalen bij een PostNL punt. Ik heb u geadviseerd contact op te nemen met de afzender. Nogmaals excuses.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen