Opgelost door POSTNL: Geen contact mogelijk met iemand die verantwoordelijkheid heeft en neemt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 642806
Gebruiker
Wolgemist*1804
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een pakket uit de vs ligt inmiddels al 14 dagen bij de “ douane”., volgens post nl. E douane meldt dat dat niet waar is maar dat het bij de post ligt. Nog geen bericht ontvangen over inklaringskosten. Geprobeerd hierover telefonisch te overleggen omdat ik binnenkort op reis ga en dan niet veel meer kan doen. Het enige antwoord, - gelardeerd met de gebruikelijke zinnen als ‘ ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor u is’ - :”ik kan niets voor u doen, neem contact op met de afzender”

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat een verantwoordelijk iemand contact opneemt om te overleggen over een goede oplossing, zodat mijn pakket niet teruggestuurd wordt
Geboden oplossing
Ik ben uiteindelijk tewoord gestaan door iemand die duidelijk haar best deed , zo goed mogelijk een oplossing te zoeken en die me de gelegenheid gaf contact met haar te zoeken. Onafhankelijk van de uitkomst van waar mijn pakket gebleven is was dit een plezierige ervaring Daarnaast is het pakket binnen Het volgende staat hier los van: Blijft het feit dat ik nu voor de derde achtereenvolgende keer een verzoek tot betaling inklaring veel te laat binnen kreeg: eenmaal een week na de vermelde verzenddatum, tweemaal later dan de dag waarop nog betaald kon worden. Postnl lijkt niet erg onder de indruk van het feit dat ze verantwoordelijk moeten omgaan met hun poststukken
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact gehad. Ik zal onderzoek doen naar uw zending en we houden hierover contact hetzij per telefoon hetzij per e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen