Opgelost door POSTNL: Geen contact mogelijk met iemand die verantwoordelijkheid heeft en neemt.
Details
Klacht
Een pakket uit de vs ligt inmiddels al 14 dagen bij de “ douane”., volgens post nl. E douane meldt dat dat niet waar is maar dat het bij de post ligt. Nog geen bericht ontvangen over inklaringskosten. Geprobeerd hierover telefonisch te overleggen omdat ik binnenkort op reis ga en dan niet veel meer kan doen. Het enige antwoord, - gelardeerd met de gebruikelijke zinnen als ‘ ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor u is’ - :”ik kan niets voor u doen, neem contact op met de afzender”Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat een verantwoordelijk iemand contact opneemt om te overleggen over een goede oplossing, zodat mijn pakket niet teruggestuurd wordt- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.