Klacht POSTNL: Geen contact opname POSTNL na schade door bezorger.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 511282
Gebruiker
r beerens
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger heeft een schakelkastje van een poort geraakt waardoor deze niet meer werkt.
Contact opgenomen met POSTNL. Mondeling de situatie uitgelegd en gevraagd naar een bevestiging van de klacht. Na maximaal 8 dagen zou contact met mij worden opgenomen.
Ik heb geen schriftelijke bevestiging van de klacht ontvangen en er is ook geen contact met mij opgenomen. Als bewijsvoering: bezorger staat op camera.

Gewenste oplossing

De schade betalen/afhandelen.
Geboden oplossing
Het enige antwoord dat PostNL geeft is dat ik weer moet wachten totdat er contact wordt opgenomen, deze keer tot 22 januari. Over een oplossing heeft PostNL nog helemaal niet gesproken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat onze bezorger schade heeft veroorzaakt aan uw eigendom en ik begrijp dat u al enige tijd wacht op een update omtrent het onderzoek naar deze situatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en moet u verzoeken nog even af te wachten. U kunt uiterlijk 22 januari bericht verwachten van onze onderzoeksafdeling over de status en het verdere verloop van het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen