Klacht POSTNL: Geen contact

Saskia koerntjes

Ik krijg geen contact niet via mail en niet bij telefoon.
Wacht tijd telefoon 1 euro per minuut!

Ik wil contact

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen contact met onze Klantenservice kunt krijgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag informeer ik u.

Op de website https://www.postnl.nl/klantenservice/contact vindt u alle beschikbare contactmogelijkheden. Ons telefoonnummer is 088 - 22 55 555 en dit nummer kost niet 1 euro per minuut. Wellicht heeft u gebruik gemaakt van een service die u doorschakelt naar de Klantenservice.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding via Klachtenkompas verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u uitleggen wat er precies aan de hand is?
    - Indien het gaat om de levering van een pakket dan ontvang ik graag uw Track & Trace-code.