Klacht POSTNL: Geen contact

Klachtnummer
# 384597
Gebruiker
Saskia koerntjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg geen contact niet via mail en niet bij telefoon.
Wacht tijd telefoon 1 euro per minuut!

De oplossing

Ik wil contact

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen contact met onze Klantenservice kunt krijgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag informeer ik u.

    Op de website https://www.postnl.nl/klantenservice/contact vindt u alle beschikbare contactmogelijkheden. Ons telefoonnummer is 088 - 22 55 555 en dit nummer kost niet 1 euro per minuut. Wellicht heeft u gebruik gemaakt van een service die u doorschakelt naar de Klantenservice.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding via Klachtenkompas verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u uitleggen wat er precies aan de hand is?
    - Indien het gaat om de levering van een pakket dan ontvang ik graag uw Track & Trace-code.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen