Opgelost door POSTNL: Geen enkele hulp bij fout Postnl

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 427628
Gebruiker
Postnl weigert te helpen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl heeft mijn pakketpost doorgestuurd naar een wildvreemde en weigert mij te helpen. Ik heb bewijs dmv een brief dat het packet eerst aan mij geadresseerd is. De fout ligt dus 100 % bij postnl.

De oplossing

Helpen bij een probleem dat ze zelf veroorzaken. Ze verwijzen mij nu door naar de verzender.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bezorgd is bij iemand anders. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat er op de inklaringsafdeling per ongeluk een verwisseling plaats heeft gevonden. Degene die uw pakket ontvangen heeft, heeft inmiddels contact met ons opgenomen. Volgens deze persoon zou u het pakket inmiddels hebben opgehaald. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postnl weigert te helpen
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL heeft mij absoluut op geen enkele manier geholpen na meerdere keren contact gelegd te hebben. Een van de medewerkers van Postnl heeft zelfs gezegd dat ik geen klant ben van Postnl maar uitsluitend een klant van de afzender, dat vond ik een opvallende uitspraak. Ik ben zelf op onderzoek gegaan en heb het adres gevonden van degene waar mijn pakje is bezorgd door alle mogelijke postcodes in te tikken in de track and trace van postnl. Na 1000 pogingen heb ik de juiste combinatie gevonden en werd mij het adres bekend.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen