Klacht POSTNL: Geen excuses gewoon mijn pakket
Details
Klacht
Aangetekend stuk uit Zwitserland is zoek maar de post laat mij wel inklaringskosten betalen. Eerst zou er niet genoeg porto zijn betaald om het heel scanproces te kunnen volgen. Dan ligt het aan het nieuwe btw systeem. Hierna wordt gezegd dat er een overschot aan pakjes op de afdeling inklaring ligt. Daarna mag ik pas na een 1 maand een bezwaar indienen over de betaalde inklaringskosten. Plus de duizend en een excuses. Mensen pas in deze tijd op iets via post nl te versturen of te willen ontvangen. Post nl balanceert tussen chaos en diefstal. Mijn klacht mijn pakket of vergoedingGewenste oplossing
Mijn pakket traceren of de kosten vergoeden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.