Klacht POSTNL: Geen excuses gewoon mijn pakket

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 603829
Gebruiker
hk77
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Aangetekend stuk uit Zwitserland is zoek maar de post laat mij wel inklaringskosten betalen. Eerst zou er niet genoeg porto zijn betaald om het heel scanproces te kunnen volgen. Dan ligt het aan het nieuwe btw systeem. Hierna wordt gezegd dat er een overschot aan pakjes op de afdeling inklaring ligt. Daarna mag ik pas na een 1 maand een bezwaar indienen over de betaalde inklaringskosten. Plus de duizend en een excuses. Mensen pas in deze tijd op iets via post nl te versturen of te willen ontvangen. Post nl balanceert tussen chaos en diefstal. Mijn klacht mijn pakket of vergoeding

Gewenste oplossing

Mijn pakket traceren of de kosten vergoeden.
Geboden oplossing
post nl zegt dat de afdeling inklaring met logistieke problemen en alles goed komt. Niet echt bevredigend
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland nog niet ontvangen heeft terwijl u online de inklaringskosten al betaald heeft. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik uitleg.


    Zoals telefonisch besproken zijn er nieuwe btw-regels en hebben wij aanpassingen moeten doen in onze werkprocessen en daardoor is er een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen.

    Wij werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen. Mijn verzoek is nog even geduld te hebben, de zending wordt zo snel mogelijk bezorgd. Er is geen mogelijkheid uw zending met voorrang te verwerken, hiervoor zijn wij afhankelijk van de sortering.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen