Klacht POSTNL: Geen excuses gewoon mijn pakket

sad Niet opgelost
hk77

Aangetekend stuk uit Zwitserland is zoek maar de post laat mij wel inklaringskosten betalen. Eerst zou er niet genoeg porto zijn betaald om het heel scanproces te kunnen volgen. Dan ligt het aan het nieuwe btw systeem. Hierna wordt gezegd dat er een overschot aan pakjes op de afdeling inklaring ligt. Daarna mag ik pas na een 1 maand een bezwaar indienen over de betaalde inklaringskosten. Plus de duizend en een excuses. Mensen pas in deze tijd op iets via post nl te versturen of te willen ontvangen. Post nl balanceert tussen chaos en diefstal. Mijn klacht mijn pakket of vergoeding

Mijn pakket traceren of de kosten vergoeden.
post nl zegt dat de afdeling inklaring met logistieke problemen en alles goed komt. Niet echt bevredigend

Geachte heer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland nog niet ontvangen heeft terwijl u online de inklaringskosten al betaald heeft. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik uitleg.

Zoals telefonisch besproken zijn er nieuwe btw-regels en hebben wij aanpassingen moeten doen in onze werkprocessen en daardoor is er een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen.

Wij werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen. Mijn verzoek is nog even geduld te hebben, de zending wordt zo snel mogelijk bezorgd. Er is geen mogelijkheid uw zending met voorrang te verwerken, hiervoor zijn wij afhankelijk van de sortering.