Opgelost door POSTNL: Geen foto's van mijn post

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 457538
Gebruiker
J. Kolk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook bij mij geen foto's van mijn post kreeg wel bericht dat het probleem op gelost is niet dus vandaag 25 juni weer mijn post zonder foto

De oplossing

Gewoon herstellen zodat ik weer kan zien welke post ik krijg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u in de app geen afbeeldingen ziet van de poststukken die u kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

    In verband met een update werden er inderdaad tijdelijk geen afbeeldingen getoond. Na het uitrollen van de nieuwste update hoort het probleem opgelost te zijn. Mijn excuses dat dit bij u niet het geval is.

    Indien het probleem blijft spelen dan verzoek ik u om uw adres te controleren, als deze klopt en u bent niet onlangs verhuisd, raad ik u aan om u opnieuw aan te melden. Dit kan via "Uw account - MijnPost - Afmelden" en u vervolgens opnieuw aanmelden via "Uw account – MijnPost - Aanmelden". Vervolgens kunt u de code uit de nieuwe activatiebrief invullen in de app. In veel gevallen lost dit alsnog het probleem op.

    Mocht het probleem nadien nog niet verholpen zijn, dan raad ik u aan weer contact met ons op te nemen via onze Klantenservice. We kunnen dan een melding voor u maken bij de verantwoordelijke afdeling. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Kolk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een dag na de klacht deed de app het weer goed ik kon mijn post weer zien op de foto
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?