Klacht POSTNL: Geen foto ondanks betaalcode

Constella66

Ik heb de betaalcode 3 maal ingetypt en krijg steeds het bericht dat er geen foto van is. Ik zou niet weten over wel poststuk het dus gaat en dat wil ik eerst weten voordat ik blanco geld overmaak.

Ik wil weten om welk poststuk het gaat.

Geachte meneer/mevrouw Patist-Folkers,In uw e-mail geeft u aan dat u een portokaart heeft ontvangen, maar niet weet voor welk poststuk u de ontbrekende porto moet betalen. Het is belangrijk dat de cijfers en letters zonder spatie worden ingevoerd en ik zie dat u de betaaldecode heeft genoteerd met een "O" inplaats van een nul "0". Daar gaat het waarschijnlijk fout. Ik kreeg zelf de afbeelding niet te zien, misschien lukt dat bij u wel. Ik heb wel gezien dat het een brief gericht is aan GSC in België.Met vriendelijke groet,Sam
    Constella66
    Dank voor het antwoord. Uw mededeling dat het gaat om een verzending maakt al veel duidelijk: ik heb niets verzonden. De adressering maakt het nog duidelijker: GSC ken ik niet. En naar Belgie heb ik zeker niets verzonden. Redenen temeer om te laten zien om welk poststuk het nu precies gaat. Want voor mij blijft het steeds onduidelijker. En ik betaal niet voor iets wat mij niet aantoonbaar kan worden aangerekend. Ik wil duidelijkheid in deze materie.
    Geachte heer Patist-Folkers,Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u zoals afgesproken ter bevestiging een bericht toe via deze website.U hoeft de portokosten niet te betalen aangezien u zeker weet dat u geen briefpost heeft verzonden naar België. U mag de kaart retour sturen met de vermelding: 'Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL'. Vergeet hierbij niet de sticker van de kaart te verwijderen. Uw melding heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling om onze dienstverlening te verbeteren.. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.Met vriendelijke groet,Annet