Klacht POSTNL: Geen geduld

Ptm82

Hallo,

Vandaag is een pakketje bezorgt. Ze bellen aan, loop na de deur, en na het aanbellen beginnen ze gelijk ook te kloppen. Weet dat de bezorgers weinig tijd hebben, maar krijgt een mens ook nog de tijd om na de deur te lopen? Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Heb de bezorger hier ook op aangesproken!

Graag personeel erop aanspreken, dat ze wel ff de tijd geven, om na de deur te lopen. Ben zelf goed ter been, maar zijn genoeg mensen die dat niet zijn

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur direct op de deur begon te kloppen na het aanbellen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.