Klacht POSTNL: Geen geduld

Klachtnummer
# 359587
Gebruiker
Ptm82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Vandaag is een pakketje bezorgt. Ze bellen aan, loop na de deur, en na het aanbellen beginnen ze gelijk ook te kloppen. Weet dat de bezorgers weinig tijd hebben, maar krijgt een mens ook nog de tijd om na de deur te lopen? Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Heb de bezorger hier ook op aangesproken!

De oplossing

Graag personeel erop aanspreken, dat ze wel ff de tijd geven, om na de deur te lopen. Ben zelf goed ter been, maar zijn genoeg mensen die dat niet zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur direct op de deur begon te kloppen na het aanbellen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?