Klacht POSTNL: geen gehoor op de klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 418353
Gebruiker
rademakers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket schijnt afgeleverd te zijn terwijl ik aangaf dat de postcode verkeerd is. Dit werd genegeerd en er wordt aangegeven dat als een postcode incorrect is dan wordt het pakketje geretourt. Nu staat er in de track en trace dat het pakketje is afgeleverd.... Geen idee waar.

De oplossing

Mij vertellen waar mijn pakketje is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft een foutieve postcode doorgegeven, waardoor uw pakket nu onjuist geleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u graag zou willen weten waar uw pakket bezorgd is. U geeft aan dat het adres foutief doorgegeven is. Vanwege de privacy van de eventuele ontvanger kan ik u daarom niet vertellen waar het pakket momenteel is. U kunt het beste de afzender vragen om u een passende oplossing te bieden. De afzender kan, als directe opdrachtgever van PostNL, eventueel navraag doen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rademakers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen