Klacht POSTNL: geen gehoor op de klantenservice

rademakers

Pakket schijnt afgeleverd te zijn terwijl ik aangaf dat de postcode verkeerd is. Dit werd genegeerd en er wordt aangegeven dat als een postcode incorrect is dan wordt het pakketje geretourt. Nu staat er in de track en trace dat het pakketje is afgeleverd.... Geen idee waar.

Mij vertellen waar mijn pakketje is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft een foutieve postcode doorgegeven, waardoor uw pakket nu onjuist geleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag zou willen weten waar uw pakket bezorgd is. U geeft aan dat het adres foutief doorgegeven is. Vanwege de privacy van de eventuele ontvanger kan ik u daarom niet vertellen waar het pakket momenteel is. U kunt het beste de afzender vragen om u een passende oplossing te bieden. De afzender kan, als directe opdrachtgever van PostNL, eventueel navraag doen.

rademakers