Klacht POSTNL: Geen gehoor van post.nl

happy Niet opgelost
Blue parid

Ik heb mijn pakket niet ontvangen,is al 2 maanden onderweg.
5x klantenservice gebeld,zegt binnen 5 dagen contact op te nemen.
Brief geschreven naar Leeuwarden, zou binnen 10 dagen antwoord krijgen.
Ze doen niks,afzender laat het ook afweten,die heeft zijn geld ontvangen.
Post.nl heeft mijn pakket kwijt gemaakt en die gaat dat vergoeden,ik ben al 10 uur bezig geweest om aan de telefoon te hangen,en in de wacht gestaan,ben er helemaal klaar mee!!!

Ik wil dat post.nl mijn probleem oplost en zeker een antwoord geeft,en mijn pakket vergoed.
Ik heb al moeten overleven met de coronacrisus
Afzender brief en mail gestuurd,heeft geen reactie gehad van post.nl En een week daarna heeft afzender nog steeds niks gehoord van post.nl Dus jullie nemen geen contact op met afzender

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De bezorging van het pakket heeft vertraging opgelopen en is vervolgens nooit bij u afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u een oplossing voor het probleem wenst. Volgens mijn gegevens is op vrijdag 12 juni een onderzoek naar uw pakket ingesteld. De huidige doorlooptijd van een onderzoek is twaalf werkdagen. Dat betekent dat de afzender van het pakket uiterlijk morgen, dinsdag 30 juni, een persoonlijke terugkoppeling kan verwachten. Ik raad u aan om na dinsdag 30 juni even bij de afzender na te vragen wat de huidige stand van zaken is, omdat wij vanwege privacy overwegingen alleen informatie aan de afzender mogen verstrekken.