Klacht POSTNL: Geen gehoor van PostNL

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 396284
Gebruiker
Saksen#09
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb iets besteld van het buitenland. Wachtend op een bericht van PostNL, maar niks ontvangen. Na een enkele tijd besloot ik op PostNL te bellen. Ik kreeg te horen dat mijn pakketje terug is gestuurd naar het land van afkomst. In deze periode heb ik geen enkel bericht gekregen van PostNL, zelfs geen 'niet thuis briefje', terwijl er altijd iemand thuis is. Ik heb ook geen bericht gekregen over dat mijn pakketje wordt teruggestuurd, totdat ik zelf actie ging ondernemen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakketje terug, en als dat mogelijk is, dan mijn geld terug.
Geboden oplossing
Het was veroorzaakt door POSTNL, als ik een bericht gehad van hun binnen gekregen dan was niks er aan de hand en nu moet ik zelf achter mijn packet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is uw pakket inderdaad op een PostNL locatie gebracht. Pakketten uit het buitenland waar extra kosten over betaald dienen te worden, gaan rechtstreeks naar een PostNL locatie. Het heeft hier 7 dagen gelegen om afgehaald te worden. De kennisgeving wordt niet door onze pakketbezorger bij u bezorgd, maar worden via de post verstuurd. Wellicht is daar iets fout gegaan. Ik heb daarom ook gelijk uw klacht doorgestuurd zodat wij kunnen monitoren of dit vaker fout gaat. Mijn excuses hiervoor.

    Het is helaas niet mogelijk om uw zending terug te halen. De zending is op 7 oktober retour gestuurd en volgens de laatste track & trace informatie, al aangekomen in het land van bestemming. Voor een eventuele oplossing kunt u contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen