Opgelost door POSTNL: Geen goede info over levertijd en zonder een kaart in de brievenbus het pakket afgeleverd bij een pa

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 506064
Gebruiker
Gebruiker1564132786
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in de week van 15 tot 19 december via track en trace de melding gekregen dat mijn pakket 3x bezorgd zou worden echter de bezorging is ook 3 x gecanceld heb op 19 december nog contact gehad met post.nl op telno, 020-7540460 maar die konden niets voor mij betekenen omdat het druk ik moest maar afwachten deze week 22-12-2020 nog gekeken of er een nieuwe bezorgtijd was dus niet later in de middag zag ik een melding staan dat het pakket was afgegeven bij pakketpunt erg vreemd want de pakketpunten zijn gesloten verder stond er de melding als ik niet voor 29-12-2020 zou reageren werd het pakket retour afzender gestuurd.

De oplossing

Zorgen dat het pakket niet retour afzender gaat maar bij mij afgeleverd wordt ik heb per slot ook nog verzendkosten betaald

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1564132786
    Datum
    Nog altijd geen enkele reactie het is niet te geloven dat post.nl zonder een kaart in de brievenbus te doen het pakket aflevert bij een pakketpunt volgens de info op internet dat gesloten is dan ben je toch niet meer geloofbaar als je dit doet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1564132786
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb vandaag een mail gehad dat het pakket op een geopende locatie af te halen was dus probleem opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen