Klacht POSTNL: Geen idee dat pakket klaar lag om opgehaald te worden

Joeri7382

Postnl is mijn pakket aan het retourneren is zonder mij hierover te informeren dat er een bezorgpoging was of dat het klaar lag 7 dagen om op te halen.

Als ik de klantenservice bel met de vraag hoe had ik kunnen weten dat er een pakket voor me klaar lag en waarom het zonder noticiatie is teruggestuurt naar china hebben ze geen informatie waarom het miss is gegaan is en Hangen ze op!!!

Zo ver ik weet is er geen postbode bij me geweest of was ik niet thuis. Postnl op zijn minst laten weten als ik een bezorging gemist heb, volgensmij moeten ze volgens de track and trace 2x geweest zijn dus hebben ze 2 keer de kans gehad een briefje in de bus te doen of me een email te sturen. Waarom is dit niet gebeurd?

DateTue Sep 17
Time21:30
LocationNL
StatusReturn shipment transferred to sender
DateTue Sep 17
Time03:35
DateMon Sep 16
Time20:30
StatusShipment is at PostNL
DateMon Sep 16
Time10:30
LocationNL
StatusShipment not collected; return to sender
Time16:05
LocationNL
StatusWe missed you; shipment sent to PostNL location
Time15:27
LocationNL
StatusShipment to be collected at PostNL location
Time07:30
StatusDriver is en route
Time07:00
DateFri Sep 6
Time18:05
DateFri Sep 6
Time18:05
StatusShipment is at PostNL

Ik wil mijn pakket zo snel mogelijk hebben. En zonder extra kosten, wie gaat dit betalen als postnl hem daadwerkelijk naar china helemaal terug gaat sturen? En wie gaat er voor de 80-100 dagen vertraging betalen?
Waarom doet postnl niet waarvoor hij betaald krijgt en waneer ik bij een bezorgpoging niet thuis ben op zijn minst een briefje in de bus, een sms of email dat mijn dure pakket waar ik lang oo heb gewacht klaar staat op opgehaald te worden?

De track and trace is: LX755384692NL

Indien het pakket echt geretourneerd word naar China eis ik een schadevergoeding

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit zo is gelopen, ik begrijp dat u hier niet contact mee bent. Ik zie dat hier via een ander kanaal al een melding van is gemaakt, mijn collega heeft u hier onlangs een mail over gestuurd. Het is besproken met de betrokken bezorger dus ik verwacht dat het niet weer gebeurt. Hopelijk kan de afzender het pakket snel weer naar u toesturen.