Klacht POSTNL: Geen idee waar mijn pakket is nu

Klachtnummer
# 414923
Gebruiker
Soraya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een brief binnen dat ze mijn pakket op een adres hebben bezorgd ik ging dus naar mijn onderburen want ik woon in een appartement en hij had geen post hij was net thuis van werk ik ging ernaast die was ook net thuis dus nu weet ik niet waar mijn pakket is !! Dit is al de 3e keer dat ze het ergens afgeven en geen goede adres geven

De oplossing

Dat ze gingen zoeken waar mijn pakket is of ik wil mijn geld terug van de betaling die ik heb gedaan voor mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de status van uw pakket op bezorgd staat, maar dat u het pakket niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat de bezorger hierop aangesproken wordt, heb ik een klacht geregistreerd. Ook wil ik graag een onderzoek opstarten naar waar uw pakket is afgeleverd. Hiervoor heb ik de volgende informatie nodig:

    - De naam van de afzender.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen