Klacht POSTNL: Geen idee waar mijn pakket is nu

Soraya

Ik kreeg een brief binnen dat ze mijn pakket op een adres hebben bezorgd ik ging dus naar mijn onderburen want ik woon in een appartement en hij had geen post hij was net thuis van werk ik ging ernaast die was ook net thuis dus nu weet ik niet waar mijn pakket is !! Dit is al de 3e keer dat ze het ergens afgeven en geen goede adres geven

Dat ze gingen zoeken waar mijn pakket is of ik wil mijn geld terug van de betaling die ik heb gedaan voor mijn pakket.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de status van uw pakket op bezorgd staat, maar dat u het pakket niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat de bezorger hierop aangesproken wordt, heb ik een klacht geregistreerd. Ook wil ik graag een onderzoek opstarten naar waar uw pakket is afgeleverd. Hiervoor heb ik de volgende informatie nodig:

- De naam van de afzender.