Klacht POSTNL: Geen informatie en te laat bezorgen van aangetekende brief buitenland

anne

Vorige maand voor de tweede keer met PostNL een aangetekende brief naar het buitenland verstuurd, en wederom met een zeer teleurstellend resultaat. De brief is nog steeds niet aangekomen (terwijl de termijn van 5-7 werkdagen al lang is overschreden), de klantenservice heeft geen idee waar de brief is, en om er achter te komen moet ik eerst ingevuld formulier toesturen, die dan ook nog eerst naar mij verstuurd moet worden. Zijn we zo weer een week verder. Terwijl de brief er voor 13 januari moet zijn. Echt waardeloos dit! Betaal dan nog liever driedubbel zoveel geld aan UPS, dan ben je tenminste zeker van een goede service.

Snelle informatie over waar de brief is
Verklaring waarom de brief te laat is

Geachte mevrouw Schuit,Ik vind het vervelend dat uw zending naar de Verenigde Staten nog niet is aangekomen. Om uit te zoeken waarom uw zending niet is ontvangen door de geadresseerde, is het mogelijk om een onderzoek op te stellen. Om alle noodzakelijke informatie van u te ontvangen, sturen wij een navraag formulier op. Ook omdat u een kopie van het verzendbewijs moet meesturen is een onderzoek via een navraagformulier de enige manier om hier verder actie in te ondernemen. Ik wil u daarom adviseren om zo snel mogelijk dit formulier in te vullen en retour te sturen.Met vriendelijke groet,Wendy