Klacht POSTNL: Geen informatie voorziening (briefje) bij levering bij de buren.

Maarten

Indien pakketjes bij de buren geleverd worden, dan wordt er nooit een briefje door de deur gedaan. Waardoor je nooit weet of er een pakketje geleverd is en waar het pakketje is! Zelfs een pakket waarvoor getekend moet worden wordt bij de buren geleverd. Zeer slecht.

Dat de bezorgers netjes laten weten waar de zending geleverd is!

Het is inderdaad wel de bedoeling dat de bezorger gewoon netjes een briefje achterlaat als uw pakket bij de buren af wordt geleverd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- het Track & Trace nummer van de laatste zending waar deze situatie zich voordeed;
    - uw e-mailadres.