Klacht POSTNL: Geen informatie voorziening (briefje) bij levering bij de buren.

Klachtnummer
# 405822
Gebruiker
Maarten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Indien pakketjes bij de buren geleverd worden, dan wordt er nooit een briefje door de deur gedaan. Waardoor je nooit weet of er een pakketje geleverd is en waar het pakketje is! Zelfs een pakket waarvoor getekend moet worden wordt bij de buren geleverd. Zeer slecht.

De oplossing

Dat de bezorgers netjes laten weten waar de zending geleverd is!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is inderdaad wel de bedoeling dat de bezorger gewoon netjes een briefje achterlaat als uw pakket bij de buren af wordt geleverd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het Track & Trace nummer van de laatste zending waar deze situatie zich voordeed;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen