Klacht POSTNL: Geen kerstpost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340141
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kerstpost wordt niet bezorgd

De oplossing

Alsnog mijn post bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat u uw kerstpost niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

    Doordat de kerstperiode een hele drukke periode is kan deze post vertraging oplopen. Mocht de post al langer dan 4 werkdagen onderweg zijn, dan kan ik hier een klachtmelding van maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is uw e-mail adres?

    -Wie zijn de afzenders van deze poststukken en op welke data zijn ze verzonden?

    -Heeft de afzender ook aangegeven dat deze post via PostNL is verzonden? Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik snap uiteraard dat u dan niet weet wie de afzenders zijn als dit niet in de app te zien is. Ondanks dat er een foto van deze kaarten is, kan ik briefpost verder niet traceren en kan ik niet achterhalen wat er precies is misgegaan.
    Ik heb een klacht voor u opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken bezorgers en zal de postbezorging extra in de gaten houden om herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
kort gezegd ik kan er niks mee en post nl ook niet.Hoop dat het inderdaad in de toekomst beter gaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen