Klacht POSTNL: Geen kerstpost

Jan

Kerstpost wordt niet bezorgd

Alsnog mijn post bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat u uw kerstpost niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

Doordat de kerstperiode een hele drukke periode is kan deze post vertraging oplopen. Mocht de post al langer dan 4 werkdagen onderweg zijn, dan kan ik hier een klachtmelding van maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is uw e-mail adres?

-Wie zijn de afzenders van deze poststukken en op welke data zijn ze verzonden?

-Heeft de afzender ook aangegeven dat deze post via PostNL is verzonden? Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik snap uiteraard dat u dan niet weet wie de afzenders zijn als dit niet in de app te zien is. Ondanks dat er een foto van deze kaarten is, kan ik briefpost verder niet traceren en kan ik niet achterhalen wat er precies is misgegaan.
    Ik heb een klacht voor u opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken bezorgers en zal de postbezorging extra in de gaten houden om herhaling te voorkomen.

Jan
kort gezegd ik kan er niks mee en post nl ook niet.Hoop dat het inderdaad in de toekomst beter gaat.