Klacht POSTNL: Geen levering (maand geleden verzonden)

Angeliek

Pakket is niet geleverd, 13 juli verzonden sings 18 juli geeft de app aan dat het binnen drie dagen bezorgd word.. PostNL wilt mij niet te woord staan aangezien ik niet de verzender ben..

Het pakket Alsnog bezorgen of iig aangeven waar het mis is gegaan ..

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u de zending wilt ontvangen. Ik zie inderdaad dat deze nog niet verder in het proces is geraakt. Om uw zending zo spoedig mogelijk bij u te krijgen kan de afzender ons het beste benaderen.
    Zij zijn namelijk klant van ons en u van hen. Wij kunnen een onderzoek alleen realiseren voor de verzendende partij. Ik ga er van uit dat u en de afzender er samen uit kunnen komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Angeliek
De afzender krijgt geen antwoord,/postnl lost ook haar vraag./klacht niet op! ik zou graag mijn pakket (dit is tenslotte mijn eigendom aangezien ik aan de particuliere verkoper Het overeengekomen bedrag betaald heb ) Indien het jullie niet lukt het pakket alsnog te leveren wil ik kraag weten of het “kwijt” is of gestolen ...