Klacht POSTNL: geen levering en ook geen indicatie meer.

Rene

geen bezorging, geen communicatie, totale onduidelijkheid wanneer mijn pakket komt.

eerst 9-11 daarna 11-1 dit blijft tot 6 uur op jullie tracking staan. Contact je in de tussentijd via facebook krijg je standaard zinnetje waar niks mee kan. Maar uiteindelijk zou het voor 22 uur vandaag zijn.

Nu opeens is levering onbekend. en weet ik dus helemaal niks? zit je dan een hele dag thuis voor. en moet ik dan nog tot 22 uur gaan zitten wachten op zaterdag???

Er moet voor getekend worden.. dus moet persoonlijk thuis zijn.

Moet ik een week thuis zitten wachten tot jullie komen?

ik wil gewoon weten wanneer mijn pakket komt.. en dat jullie ook gewoon is komen op de tijd die jullie aangeven.

Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een pakket op de aangegeven tijd en dag heb gehad van jullie

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is de zending met het verzendnummer 3SKUOB939235001 op 31 augustus vertraagd. Om uit te zoeken waar de zending zich op dit moment bevindt, wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen als opdrachtgever bij PostNL een onderzoek starten.

Rene
pakket is nog steeds zoek en postnl en kpn maken van hun probleem mijn probleem. Ik krijg geen vervangende zending. ik word nergens op de hoogte gehouden van mijn zending en er word geen oplossing geboden. Je moet maar wachten tot ze er onderling uitkomen. en volgens de medewerker kon dit wel even duren.